عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا
ادارة المنتدي
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا
ادارة المنتدي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  
منتديات كافية أحلى عرب التجمع الشبابى الاول يا ريت كل الاعضاء يكونوا موجودين فى المنتدى الجديد
تحياتى لكم
http://cafee.a7larab.net

اسئلة للبنات لازم تجاوبوا عليها كلكم فاهمين

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Mr_MaZiKa
الادارة
الادارة
Mr_MaZiKa

نقاط التميز : 2335
ذكر

اسئلة للبنات لازم تجاوبوا عليها كلكم فاهمين Empty
مُساهمةموضوع: اسئلة للبنات لازم تجاوبوا عليها كلكم فاهمين   اسئلة للبنات لازم تجاوبوا عليها كلكم فاهمين Emptyالإثنين أبريل 20, 2009 5:31 pm

:::::::::::::::::اسأله محرجه للبنات:::::::::::::::::

هتعملى ايه لو .......................

1_لو جالك واحد يخطبك كل متقدمى له حاجه يزلطها جبتى حاجه ساقعه رفع الزجاجه ومنزلهاش الا وهى عاريه من الداخل جبتى حلويات شمر ايده وقام بالصح؟؟؟؟

2_كل متعدى على حد يضحكوا وانتى مش عارفه ليه وفى الاخر اتضح ان الجيبه مقطوعه او متوسخة وانتى مش عارفة؟؟؟

3_شاورتى لتاكسى واتفقتى معاه هيروح فين قالك اوك وبعد مركبتى قالك لا مش هروح اتفضلى انزلى؟؟؟

4_لو الفيلم اللى بتحبيه بيبدأ ومخمختى وحضرتى التسالى وهتتفرجى النور قطع وقعد مده وبعدين جه فتحتى تلحقى من الفيلم حاجه لقيتى مكتوب "النهااااااااااااااااايه"؟؟؟؟

5_لو رقم غريب اتصل بيكى ورد عليكى واحد قالك انا صاحب خطيبك وقاللى اكلمك بداله عشان هو رايح مشوار مهم؟؟؟؟

6_لو ماشيه فى ميدان عام وكلب حراسه سايب كل الناس وماشى وراكى تقفى يقف تمشى يمشى وراكى ؟؟؟؟

7_لو بتجرى عشان تلحقى المترو قبل ميغلق الباب وانتى بتركبى قفل على النص بره؟؟؟؟

8_بتجرى عشان تسلمى على صحبتك اتزحلقتى على قشرايه موووز؟؟؟"يبدو ان صحبتك عينها وحشه"

8_واقفه فى اتوبيس راح قام لك شاب محترم وقالك اتفضلى وبعد خمس دقائق قالك لو سمحتى قومى عشان عاوز اقعد؟؟؟

9_لو ركبتى عربيه وفجأه ركب جنبك 1 بلدياتنا ومعاه اقفاص طيور وخضار وو........ وحط كل ده على رجلك وخنقك ؟؟؟

10_لو قاعده مع صحبتك بتتصالحوا وفجأه اتعصبتوا صحبتك طلعت مسدس وضربتك 3 رصاصات هتعملى ايه!!!!
11_لو قاعدة فى محاضره وواحد رخم من ورا عمال يحدف عليكى قشر ترمس ولب؟؟؟؟

12_كافيتريا الجامعه جبتى مشروب ساخن وعشان نيتك بلاك اندلق عليكى وبئه شكلك bad؟؟؟

13_لو نازله من غير فلوس وخطيبك عزمك على كشرى او عصير قصب وهو جاى يحاسب طلع ناسى المحفظة فى البيت؟؟؟؟

14_لو راكبه ميكروباص وجنبك ست كبيره اوى وبمعدل كل دقيقتين تبصلك اوى فى وشكككك وتقعد تضحك على اخرهاااااا؟؟؟؟؟

15_لو دخلتى الحمام تاخدى دش ....سمعتى صوت عمال يقول ....يامعفنه يامعفنه يامعفننننننننهههههههه؟؟؟؟؟

16_لو صبحتى الصبح لقيتى فى قرار بيقول البنات من سن 17 سنه لحد 25 هيدخلوا الجيش؟؟؟؟؟

17_اخر حلقة من المسلسل اللى بتحبيه ومتابعاه من اوله واول مبدأ جاء لوالدك ضيوف مع العلم ان المسلسل مش هيتعاد تانى خااااااالص؟؟؟

18_البت زئرده جارتك اللى مش بتطيقوا بعض خليتك ماشيه فى الشارع ومتشيكه وكبت عليكى مية الغسيل وقالتلك""اوووه سورى ياحبيبتى""؟؟؟؟؟؟

19_لو اتخانقتى مع بنت الجزار المجاور ,مسكتلك اكلتك علقه جامده طحن,وربنا انا فرحان فيكى,,,وعلقتك على المحل مكان اللحمه؟؟؟؟

20_لو ركبتى باص وكل متيجى تقعدى جنب حد يقولك حاجز,,حاجز,,واخيرا لقيتى كرسى وبعدين طلعت بنت مووزه اوى امززز منك يعنى كل اللى قالوا لك حاجز ,,,تعالى ياانسه اتفضلى كرسى فاضى اهوووه اتفضلى؟؟؟؟؟

من غير زعل طبعأ
احنا كلنا اخوات
لا يعنى انا اخوكم مش اختكم
خخخخخخخخخخخخخخ

https://yalla-ahly.yoo7.com
الملكة التي هزت القلوب
عضو اهلاوى غاوى
عضو اهلاوى غاوى
الملكة التي هزت القلوب

نقاط التميز : 575
انثى

مُساهمةموضوع: رد: اسئلة للبنات لازم تجاوبوا عليها كلكم فاهمين   اسئلة للبنات لازم تجاوبوا عليها كلكم فاهمين Emptyالإثنين أبريل 20, 2009 5:42 pm

ايه الاسئلة دي كلها كنت قصتها ياعم ههههههههههههههههههههههههههههه
Mr_MaZiKa
الادارة
الادارة
Mr_MaZiKa

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: اسئلة للبنات لازم تجاوبوا عليها كلكم فاهمين   اسئلة للبنات لازم تجاوبوا عليها كلكم فاهمين Emptyالإثنين أبريل 20, 2009 5:49 pm

اية رد فعلك يعنى من الاسئلة دى
ويا ريت بصراحة
ههههههههههههههههههههههههههه
sweet girle
عضو اهلاوى متميز
عضو اهلاوى متميز
sweet girle

نقاط التميز : 216
انثى

مُساهمةموضوع: رد: اسئلة للبنات لازم تجاوبوا عليها كلكم فاهمين   اسئلة للبنات لازم تجاوبوا عليها كلكم فاهمين Emptyالإثنين أبريل 20, 2009 5:51 pm

KoraMasr كتب:
:::::::::::::::::اسأله محرجه للبنات:::::::::::::::::

هتعملى ايه لو .......................

[size=21]1_لو جالك واحد يخطبك كل متقدمى له حاجه يزلطها جبتى حاجه ساقعه رفع الزجاجه ومنزلهاش الا وهى عاريه من الداخل جبتى حلويات شمر ايده وقام بالصح؟؟؟؟

هضحك علية وهرفضة طبعا

2_كل متعدى على حد يضحكوا وانتى مش عارفه ليه وفى الاخر اتضح ان الجيبه مقطوعه او متوسخة وانتى مش عارفة؟؟؟

هجرى علي البيت وقول يالهوى انا كنت ماشية كدة ازاى يا ترى الناس قالوا علية اية

3_شاورتى لتاكسى واتفقتى معاه هيروح فين قالك اوك وبعد مركبتى قالك لا مش هروح اتفضلى انزلى؟؟؟

هقولة يا راجل

4_لو الفيلم اللى بتحبيه بيبدأ ومخمختى وحضرتى التسالى وهتتفرجى النور قطع وقعد مده وبعدين جه فتحتى تلحقى من الفيلم حاجه لقيتى مكتوب "النهااااااااااااااااايه"؟؟؟؟

هعيط وهزعل وهبقي مضايقة دة كلوا الا الفيلم

5_لو رقم غريب اتصل بيكى ورد عليكى واحد قالك انا صاحب خطيبك وقاللى اكلمك بداله عشان هو رايح مشوار مهم؟؟؟؟

ياراجل
6_لو ماشيه فى ميدان عام وكلب حراسه سايب كل الناس وماشى وراكى تقفى يقف تمشى يمشى وراكى ؟؟؟؟
هطلع اجرى لانى بخاف من الكلاب موت

7_لو بتجرى عشان تلحقى المترو قبل ميغلق الباب وانتى بتركبى قفل على النص بره؟؟؟؟

يا سلام
8_بتجرى عشان تسلمى على صحبتك اتزحلقتى على قشرايه موووز؟؟؟"يبدو ان صحبتك عينها وحشه"
ك
يا فضحتى قدام الناس ( يا كسوفي يا سوفي)

8_واقفه فى اتوبيس راح قام لك شاب محترم وقالك اتفضلى وبعد خمس دقائق قالك لو سمحتى قومى عشان عاوز اقعد؟؟؟
اتفضل دة كفاية انة كان ذوق من الاول

9_لو ركبتى عربيه وفجأه ركب جنبك 1 بلدياتنا ومعاه اقفاص طيور وخضار وو........ وحط كل ده على رجلك وخنقك ؟؟؟
لو سمحت حضرتك مضايقنى كدة

10_لو قاعده مع صحبتك بتتصالحوا وفجأه اتعصبتوا صحبتك طلعت مسدس وضربتك 3 رصاصات هتعملى ايه!!!!

هموت

11_لو قاعدة فى محاضره وواحد رخم من ورا عمال يحدف عليكى قشر ترمس ولب؟؟؟؟
انت بتستهبل ولا بتستعبط

12_كافيتريا الجامعه جبتى مشروب ساخن وعشان نيتك بلاك اندلق عليكى وبئه شكلك bad؟؟؟
عادى هروح الحمام وانظف كل حاجة
13_لو نازله من غير فلوس وخطيبك عزمك على كشرى او عصير قصب وهو جاى يحاسب طلع ناسى المحفظة فى البيت؟؟؟؟
يا كسوفى يا كسوفى

14_لو راكبه ميكروباص وجنبك ست كبيره اوى وبمعدل كل دقيقتين تبصلك اوى فى وشكككك وتقعد تضحك على اخرهاااااا؟؟؟؟؟
ربنا يسعدها كمان وكمان

15_لو دخلتى الحمام تاخدى دش ....سمعتى صوت عمال يقول ....يامعفنه يامعفنه يامعفننننننننهههههههه؟؟؟؟؟

اكيد مش انا
16_لو صبحتى الصبح لقيتى فى قرار بيقول البنات من سن 17 سنه لحد 25 هيدخلوا الجيش؟؟؟؟؟
ياريت

17_اخر حلقة من المسلسل اللى بتحبيه ومتابعاه من اوله واول مبدأ جاء لوالدك ضيوف مع العلم ان المسلسل مش هيتعاد تانى خااااااالص؟؟؟

مش هدخل للضيوف انا تعبانة
18_البت زئرده جارتك اللى مش بتطيقوا بعض خليتك ماشيه فى الشارع ومتشيكه وكبت عليكى مية الغسيل وقالتلك""اوووه سورى ياحبيبتى""؟؟؟؟؟؟
حبك برص وعشرة خرص يا حولة

19_لو اتخانقتى مع بنت الجزار المجاور ,مسكتلك اكلتك علقه جامده طحن,وربنا انا فرحان فيكى,,,وعلقتك على المحل مكان اللحمه؟؟؟؟
عادى هشوف الدنيا من فوق

20_لو ركبتى باص وكل متيجى تقعدى جنب حد يقولك حاجز,,حاجز,,واخيرا لقيتى كرسى وبعدين طلعت بنت مووزه اوى امززز منك يعنى كل اللى قالوا لك حاجز ,,,تعالى ياانسه اتفضلى كرسى فاضى اهوووه اتفضلى؟؟؟؟؟
ولا هيهمن
ى اكيد كل الناس الى فى الباص عمى هههههههههههههههههههههههه

عاشقة محمد بركات

منة
عضو اهلاوى نشيط
عضو اهلاوى نشيط
منة

نقاط التميز : 133
انثى

مُساهمةموضوع: رد: اسئلة للبنات لازم تجاوبوا عليها كلكم فاهمين   اسئلة للبنات لازم تجاوبوا عليها كلكم فاهمين Emptyالأربعاء أبريل 22, 2009 7:18 am

انا كنت موت نفسى
مشكور جدااااااااا
Mr_MaZiKa
الادارة
الادارة
Mr_MaZiKa

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: اسئلة للبنات لازم تجاوبوا عليها كلكم فاهمين   اسئلة للبنات لازم تجاوبوا عليها كلكم فاهمين Emptyالأربعاء أبريل 22, 2009 11:39 am

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

بجد يا ياسمين انتى ملكيش حل

وان شاء الله ربنا هيوعدك بالراجل اللى فى الاسئلة
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

شكرا على مرورك يا منه
sweet girle
عضو اهلاوى متميز
عضو اهلاوى متميز
sweet girle

نقاط التميز : 216
انثى

مُساهمةموضوع: رد: اسئلة للبنات لازم تجاوبوا عليها كلكم فاهمين   اسئلة للبنات لازم تجاوبوا عليها كلكم فاهمين Emptyالأربعاء أبريل 22, 2009 12:13 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

حرام عليك
mizo
عضو اهلاوى غاوى
عضو اهلاوى غاوى

نقاط التميز : 722
ذكر

مُساهمةموضوع: رد: اسئلة للبنات لازم تجاوبوا عليها كلكم فاهمين   اسئلة للبنات لازم تجاوبوا عليها كلكم فاهمين Emptyالسبت أبريل 25, 2009 2:05 pm

لا دة جامد
جداا

اسئلة للبنات لازم تجاوبوا عليها كلكم فاهمين
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» ازياء رجالي تحفة....بعد درس المعكسة لازم الاناقة ههههههههه
» فساتين روعة للبنات فقط
» اخر قصات الشعر للبنات.............روعة
» مكياج للبنات تعالى ادخل وشوف
» لو حبيبك ادالك ايده هتكتب عليها ايه